söndag 26 maj 2013

Livskris

Det finns tillfällen i livet då man plötsligt finner sig synnerligen skeptisk till ens egen förmåga. Alla ens tidigare beslut måste ifrågasättas, ty de har alla, på olika sätt, lett fram till situationen som framkallade den ursprungliga känslan av bristfällig mental kapacitet.

Följande bilder fångades vid ett av dessa tillfällen.





Jag har valt att kalla bildserien Soluppgång över Arlandas tak, 04.11-04.15. Ingenting kan i nuläget få mig att begripa vad som möjligen kan ha orsakat den tankevurpa som resulterade i en tjänst som tvingar mig att beskåda detta i ett närmast berusat trötthetstillstånd minst tre gånger i månaden.

(Jag har i skrivande stund sovit cirka fyra timmar av de senaste fyrtioåtta, allt pga jag är sämst)

Dags att kliva i tjänsteleendet.


Ps. Varför blir det sämre bildkvalitet när man laddar upp bilderna direkt från telefonen? Det är ju bilder tagna med samma sopiga mobilkamera som annars liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar