tisdag 16 juli 2013

Vaginaspaning

Mitt fantastiska sommarschema på jobbet tillåter mig att ha små minisemestrar lite här och där under sommaren. Jobbajobbajämt, sedan ledig en hel hög med dagar i sträck så jag exempelvis hinner hälsa på brorsbarnen, utan att knycka från dyrbar Norrlandstid på min riktiga semester. Det här har jag hunnit med under den senaste:


Tittat på när min enda brorson blir attackerad av min äldsta brorsdotter Sjöjungfrun.


Klappat på den finaste trämuttan i hela Mellansverige,
den bor på deras altan.


Sen kom jag hem. Inspirerad av min vän Trämuttan gjorde jag en sparkgrisburk.


Det ska kännas stimulerande att spara.

Det var inte alls det hele, men det är ungefär det jag orkar (läs: hinner) dela med mig av idag. Egentligen har jag inte alls tid att skriva det här korta inlägget ens, för jag har egentligen jättebråttom iväg. Ska egentligen vara framme i Stockholm om ungefär femtio minuter för att dricka mig full och brodera. Som man gör. Men vem håller reda på tiden, egentligen?


Slutligen: en bild på min åkatågpepp:


Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar