torsdag 4 juli 2013

Vulva

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag ett paket av min kära sambo. PAKET!! Och vilket paket sen!

Spännande...

En klon? WOW!

Nähä? Klona vadå?

En kissekatt? Katten Dolly? Erotiskt?! Nä, usch

Vilket katt som helst, i mitt eget hem. Jag har ingen katt.
Men den här asterisken kanske kan förklara?

Pussy means Vulva. Solklart.

Jag älskar att jag får det här märkliga kitet i present. Nu ska jag testa att göra min egna Great Wall of Vagina. Det erotiska bakom den här idén har jag inte riktigt greppat (det var förstås inte heller i det syftet jag fick den), men jag borde lyckas göra en tveksamt socialt accepterad väggprydnad i varje fall. Wall of a Great Vagina. Tills vidare har jag gjort ett korsstygnsmönster till mobilskalet.


iPhitta

Jag ska brodera det snart. Och sen kommer jag att fylla år snart också. Då önskar jag mig Kristina eller Tove.


Glad snippetorsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar